Scouts

Zijn jullie padvinders? Nee! Wij zijn de SCOUTS! En nee, het is niet suf.

Laten wij onszelf eerst even voorstellen en dan vertellen we daarna wat wij allemaal doen bij de scouting.

Wij zijn jongens en meiden van 11 tot 15 jaar die elke vrijdagavond van 19:15 u. tot 21:30 u. samen komen bij de blokhut. Wij zijn stoer, sociaal, avontuurlijk, lief (voor mens en dier), creatief en enthousiast.

Goed! Nu onze activiteiten.

Een aantal keer per jaar hebben de scouts een weekend en in de eerste week van de zomervakantie een mega gaaf kamp. Daarnaast behalen ze door het jaar heen verschillende soorten insignes. De insignes zijn gebaseerd op acht activiteitengebieden. Zoals: sport & spel, identiteit, expressie, veilig & gezond, etc.

Maar dat is niet het enige wat wij doen! Kanoën, bowlen, musea, pretparken, city trips, (knots)hockey, kampvuur, bordspellen, koken en bakken… Noem maar op!

Hopelijk zien we je snel!

Past de beschrijving van onze scouts bij jou en lijkt het je leuk om ook verschillende activiteiten met ons te doen. Kom dan (gratis) proefdraaien om kennis te maken.

Meld je nu!

Handige links